jmeno odesilatele

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 30 07:53:03 CEST 2002

Zdenek Mazanec wrote:

> Ja ho sice nasel, upravil na zkousku, premakemapoval, dokonce restarnul
> sendmail a stejne mi to nejelo. Asi mam olsovky :-( (Stejne jsem to
> nepotreboval, jen mi to prislo jako hezka hracka)
>
> ---
> Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
> http://mandrake.redbox.cz

Aby to fungovalo, tak bude asi potreba ve startovacim skriptu pro
sendmail v sekci start() na radek

for i in virtusertable access domaintable mailertable ; do

pripsat "genericstable":

for i in virtusertable access domaintable mailertable genericstable ; do

defaultne tam totiz neni. U me na RH 7.2/7.3 to pomohlo, mozna to bude
stejny pripad i u Vas.
S pozdravem

Zdenek D.