Jeste jednou UNICODE

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Srpen 30 09:32:27 CEST 2002

Miloslav H?jek <miloslav.hajek na idea.cz> wrote:
 : Console mi v UNICODE chodi, znaky se zobrazuji korektne, mam vsak problem s
 : klavesnici. Znaky, ktere maji kod nad 255, nemohu napsat. Vi nekdo o keymape
 : ceske unicodove klavesnice nebo mi alespon poradte, jak tyto znaky v keymape
 : nadefinovat. Hledal jsem v dokumentaci, ale nic jsem nenasel.

napriklad takto:
keycode 7 = six asciicircum U+017E asciicircum
                            ^^^^^^

slovensku unicodovu klavesnicu som dal na
http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/download/sk_rg.kmap.gz

pozor, na to aby fungovali dead keys je treba opatchovat kernel
a console-tools

| Radovan Garabík  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |