Problem pri detekci harware (MB QDI Kinetiz 7B)

Jiří Vyorálek vyoralek na kn.vutbr.cz
Pátek Srpen 30 10:46:24 CEST 2002

"Pavel Janík" <Pavel na Janik.cz> píše v diskusním příspěvku
news:m34rde946n.fsf na Janik.cz...
> - v BIOSu dáte Load Defaults?
toto jsem zkusil

> - přehážete karty v PCI slotech
toto taky a jak jsem psal zkoušel jsem i jiné síťovky (bohužel bez výsledku,
jakmile byly prostě dvě tak sek)

> - odstraníte ostatní periferie kromě těchto síťovek
tento počítač je vcelku holý, tedy kromě graf. karty již jen ony dvě síťovky
(a samozřejmě další nezbytnosti jako zákl. deska...)

> - zakážete v BIOSu druhý IDE kanál
toto jsem ještě nezkoušel a určitě vyzkouším. Menším problémem snad může být
jen to, že disk a CD-rom jdou na samostatných kabelech a takhle by asi
musely být na jednom, ale jak říkám velký problem by to nebyl.

> Pavel Janík
Děkuji za pár rad a co nejdříve zkusím tu poslední možnost
Jiří Vyorálek