Zastupce na plose

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Srpen 30 13:00:21 CEST 2002

Zdravicko,

> nainstaloval jsem si kompletni distribuci linuxu Mandrake 8.2 a
> postupne urcuji, co je a co neni vhodne pro mou praci ... to co je
> vhodne chci mit na plose, podobne jako zastupci ve win.

Podle toho, co pouzivate za prostredi. V KDE je to podobne, jako ve win.
klepnete pravy cudlem na plochu, najdete si v menatku Vytvorit zastupce
(nebo tak nejak, nevim presne, nepouzivam), zadejte nazev a cestu a mate
to. Podobne muzete vytvaret zastupce primo z nabidky menu (neco jako
"start" ;))

> Muzete mi prosim rici, jak se takovy zastupce dela?
> Jak odisntaluji aplikaci (nebo jak se to v Linuxech nazyva), kterou
> nepotrebuji?

Kpackage, pokud mate KDE, gnorpm pod Gnome, jinak man rpm na command
line...

zdravim
Matthes