ABIT KX7-333 (KT333) - problem vypinani AC

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Srpen 30 13:14:15 CEST 2002

Moje nastaveni jadra u KT333 u Asus A7V333 je toto:
Y	Power management support
Y	ACPI support
Y	System
Vsechno co je pod tim je N, cili i Advanced Power Management Support

Jinak na starsich strojich (ovsem zase Asus) mama tohle:
Y	Power management support
Y	Enable Power management at boot time

Ostatni je N. Kdyz jsem zapnul
Y	Use real mode for power off