Zastupce na plose

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Srpen 30 13:38:13 CEST 2002

> nainstaloval jsem si kompletni distribuci linuxu Mandrake 8.2 a postupne
> urcuji, co je a co neni vhodne pro mou praci ... to co je vhodne chci mit
na
> plose, podobne jako zastupci ve win.
>
> Muzete mi prosim rici, jak se takovy zastupce dela?

Zalezi na tom, co pouzivate za window manager. V KDE staci klepnout pravym
tlacitkem mysi na plochu...

> Jak odisntaluji aplikaci (nebo jak se to v Linuxech nazyva), kterou
> nepotrebuji?

Aplikace jsou ulozeny v rpm balicich a aplikace na manipulaci s temito
baliky se jmenuje (prekvapive) rpm. Je to konzolova aplikace, ktera ma
urcite spoustu grafickych nadstaveb, ale co distribuce, to jiny program (mam
taky Mandraka, ale staci mi konzolove rpm).

BTW, nez budete pokracovat v dotazech, doporucil bych napred precist nejaky
manual. Za chvili vas tady, pokud budete pokracovat v dotazech, na ktere lze
sehnat odpoved v prvnim manualu, nekdo pekne sjede :-))))

S pozdravem Zdenek Bohm