RH7.2 3c90x.o modversion.h ***unresolved .......

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 30 13:51:55 CEST 2002

problem je v tom že ji dodatečně nandavám...
3c59x mám :-) a rozpozná to a přiřadí tehle..
ALE
vono je problem v tom, že ta sitovka ve woknech funguje ale v linuxu když se
inicializuje tak zhasne ta ledka (pokud tam neni kabel) tot normální stav,
avšak ona mi zhasne a zase se rozsviti, v poči se chová funkčně akorát
nekomujikuje s okolím... .
S tim mym udělanym 3c90x se to chová stejně.
problém jsem vyřešil: jiná sitovka realtek-  ne2k-pci

aby se to nezdálo tak jednoduchý vona ta sitovka je eth4 to jest pátá :-),
ale tim to asi nebude protože jsem se snížil k tomu že jsem skoro všechny
vyndal a nechal tam jenom tu 3comu a ne2000 a stejně prd...

jinak upřesnuji tvuj navod na "aktualizaci "

instalace baličku :  kernel-source, kernelheaders
v adresáři /usr/src/linuc-2.4.7-10  provást kouzelné zaklínadlo "make
oldconfig dep".

a pak už se dá skompilovat 3c90x nema problema..

Dik moc za radu seš hodnej...
hodnej lidiček na konfeře zrovna třikrát neni.. dik

Zdenek