Emulator putty a chyby zobrazeni v mc na RH 7.3

Pátek Srpen 30 15:15:33 CEST 2002

On Fri, 30 Aug 2002, Radek Harabis wrote:

> Pri pouziti emulatoru putty pro pripojeni k RH 7.3 dojde k nedokresleni
> modreho pozadi v Midnight Commanderu. Zvlaste vyrazne je to pri pouziti
> interniho editoru, kdy pouze pozadi textu ma spravne modre pozadi, plocha
> bez textu je cerna. Kde je chyba a jak i opravit. Prosim o radu.

Zkusit tak dlouho menit nastaveni typu terminalu v linuxu (TERM=...) i
v PuTTY (jestli to umi), az se najde kombinace, ktera bude fungovat.
Vetsinou funguje stare "dobre" vt100, ale neni to zrovna moc barevne.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."