SMSky z Linuxu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Srpen 30 16:01:02 CEST 2002

On Fri, 23 Aug 2002, Marek Sezemsky wrote:

>  > Ale i tak by mne celkem zajimal, jak se to dela, takze
>  > jestli se nekdo ochotny najde, budu rad, kdyz mi to
>  > objasni, nebo mne nasmeruje na patricne zdroje, nekdy se
>  > to muze hodit i k jinym vecem... :-)
> Tusim ze se to nazyva "IP spoofing"(?). Pakety se posilaji v
> rezimu RAW a do source adresy date treba "1.2.3.4". Docela
> svinarna. :-)

Nemusi to nutne dorazit ani k adresatovi - pokud je nastavena napriklad
"nadrazena" gateway na kontrolovani korespondence dvojice [IP, MAC], tak
ten packet zahodi.

> Problem je jenom v tom, ze 1) nedostanete odpoved (coz u
> posilani SMS ani neni moc potreba ale hlavne 2) imho je to

Neni potreba?
A jak tedy podle Vas to TCP spojeni navazete? Leda by ten webserver bezel
na UDP ;)

> uz proflaknuty zpusob hackingu a servery se proti tomu mohou
> branit (nejspis hlavne vase proxy). Napriklad prijmaji
> pakety jen ze sve podsite a pod.

A no tak si to spoofnete na nejakou volnou IP adresu te podsite, v tom
bych problem nevidel ;)

--
JiKos.