trideni emailu podle data

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 30 17:20:28 CEST 2002

damned wrote/napsal:
: zdravim,
:
: pokud jsem to dobre pochopil (dale jen PJTDP :o), tak tohle mi je
: roztridi tehdy, kdyz je budu denne stahovat.
:
: ja tam mam ale maily treba za 3 mesice a rad bych je roztridil ted.
: (do tri mboxu). tedy potrebuju program, ktery rozezna data v emailech
: a podle toho je zaradi

Tento kousek shellového kódu očekává na vstupu jeden mail. Na výstup
napíše rok-měsíc. Dál už si budete muset za pomoci formailu pomoci sám.

--8<--- toto je jeden řádek
formail -x 'Date:'  | python -c 'from rfc822 import *; import sys; print "%04i-%02i" % (parsedate(sys.stdin.read())[0:2])'
--8<---

Dál už zkuste použít formail, shell a další UNIXové nástroje.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/