Vytvoreni uzivatelu i s hesly ze souboru

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 30 20:47:16 CEST 2002

Jak passwd, tak smbpasswd ma parametr -s, ktery umozni neinteraktivni
zadani hesla, pripadne i dalsi veci (vy asi budete potrebovat zalozit
unixoveho usera se zablokovanym heslem a /bin/false shellem a samba usera
s heslem). Preparsovat ten soubor s hesly by uz melo byt jednoduch (sed,
awk, perl ...)

-- Honza Houstek