RedHat 7.2 a 2 sitovky

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Srpen 31 07:30:26 CEST 2002

 Dobry den,

> mam nainstalovany RH 7.2, eth0 pripojenou k internetu a eth1 pro vnitrni
> sit, ipchains zastaveno. Presto se nemuzu pingnout z vnitrni site na eth0.
> Jak mam nastavit route mezi sitovkami. Pomoci linuxconf jse route nastavil,
> presto to nebeha. Muze mi nekdo poradit?

Skusim odhadnut:

echo '1' > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

No a k tomu dalsiemu - kedze malo kto tu vlastni krystalovu vestecku
gulu je vhodne poslat aspon routrovacie tabulky:

 route -n

Inak asi by som sa zameral najprv na archiv, prebera sa to tu dost casto ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799