Retezec

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Srpen 31 12:52:36 CEST 2002

rikitin na centrum.cz wrote/napsal:
: Dobry den,
:
: omlouvam se predem za muj mozna laicky dotaz, ale mam velkou
: aresarovou strukturu. V kazdem koncovem adreasi jsou dva soubory
: ve kterych je jeden retezec. Potreboval bych projit nejak
: jednodusse touto adresarovou strukturou a v techto dvou souborech
: ten retezec zamenit za nejaky jiny. Ktery nastroj mi dovoly
: projit ceslou adresarovou strukturu? Nebo jak to udelat co
: nejjednoduseji?

$ man find

$ find /adresarova/struktura \( -name soubor1 -or -name soubor2 \) -print0 \
  | xargs -0 -n1 /home/clovek/skript-ktery-zmeni-soubor-in-place

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/