instalace_mysql

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Srpen 31 10:36:37 CEST 2002

Milan Vobecký wrote:
> Zdravim,
> tak uz jsem zkompiloval jadro tak jak jsem ho mel na zacatku a vubec jsem si
> nepomohl. Disk man rozdelen na hda1 (/), hda2(/var) oba mam v fstabu
> nastaveny jako defaults. Zapis mam do /varu povolen uzivatel mysql vytvoren
> a ma domovsky adresar nastaven do /var/lib/mysql.
> Jeste musim dodat, ze instalace z rpm vse vytvori i adresare ve
> /var/lib/mysql - mysql, test a jmenostroje.pid a to je vsechno , tabulku
> nevytvori ani jednu.
> rpm baliky man zpravne verze.
> [...]
Musíte zjistit, na čem přesně to padá.
Pro bash zapnout krokování (+x), na binárku poslat strace. Takhle se
přesně dozvíme co pacientovi chybí a můžeme mu naordinovat odpovídající
lék :-)

Strace mi už mnohokrát pomohla.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)