bg:kmenuedit needituje nabidku?

J.Cvrk j.cvrk na worldonline.cz
Sobota Srpen 31 17:45:57 CEST 2002

dd,
mam zbrusu novy SuSE 8.0 (kmenuedit 0.4, kde 3.0.0)
zarazi mne, ze v editoru nabidek po otevreni je zrejme neco jineho, nez moje
nabidka.

Tak napriklad v nabidce Grafika mam 3 skupiny a gimp.
Zavolam kmenuedit a vidim Grafika- nema zadne skupiny a jsou tam i nejake
jine programy.Gimp nikde :-).

Kdyz si pridam skupinu a do ni program, vidim ji pri praci s nabidkou v
kmenuedit.
Ale nevidim ji ani po restartu v nabidce.

Zkousel jsem neco skryt, neslo to pak odkryt, slo to i dvojnasobne skryt
objevil se dvojnasobny indikator :-(.

Do skupiny SuSE mi pridavat jde.

Genialita chovani nabidky a jejiho editoru mi zrejme unika. Muze mi to nekdo
osvetlit?

Dekuji.
--
J.Cvrk