Chyby pri kompilaci qmailadmin

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Sobota Srpen 31 20:07:06 CEST 2002

Jeste jednou zdravim
a omlouvam se, ze jeste rozvijim toto tema, ale je to ze dvou duvodu:
1. problem jsem jiz vyresil, bude-li mit nekdo stejny problem, oprava je
jednoducha - staci to prekompilovavat tak dlouho, dokud to chodit nebude.
Tuto radu jsem nasel na Google jiz pred tim, nez jsem se tazal a protoze se
mi nezdala, tak jsem chtel najit lepsi reseni. Po treti identicke reinstalaci
to zacalo chodit, nevim proc, pri pohledu do historie prikazu jsou opravdu
stejne, tak nevim.

2. Uz jednou jsem udelal chybu s Postfixem, ktery se o neco jednoduseji
 (podle me) konfiguruje, ale pro Qmail je hodne moc dobreho podpurneho
 softwaru, ktery jsem pro Postfix musel mastit ja. Proto by me zajmalo, jaky
 je rozdil mezi vpopmailem a vmailmgr (resp. qmailadminem a oMailadmin).
 Qmailadmin jsem uz rozbehl a vypada celkem slusne (je to muj prvni pokus s
 Qmailem, takze omluvte moji mozna neznalost veci), zajima me, jestli
 kombinace
vmailmgr/oMailadmin umi alespon to same co qmailadmin s vpopmailem. Pri
prvnim pohledu na stranky se zda, ze jsou to velmi podobne produkty, ale neci
zkusenost je vzdy lepsi.

Diky
Radek

--