OpenOffice a Office 95

Petr Soucek petr na ryston.cz
Sobota Srpen 31 22:17:14 CEST 2002

Pavel Janík wrote:
>    From: Petr Soucek <petr na ryston.cz>
>    Date: Fri, 30 Aug 2002 15:43:33 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > Pod Windows ani jedna z vyse uvedenych kominaci nefunguje, vzdy jsou
>    > zkomoleny nektere ceske znaky, ve Wordu i Excelu, a dokonce ani sam
>    > OpenOffice ten soubor po sobe neprecte.
>
> reportujte jako chybu k projektu oo-cs na sf.net a přiložte soubor.

Chystam se udelat vic testu, uz jsem narazil na vicero chyb, muzu je
vsechny psat vcestine na http://sourceforge.net/projects/oo-cs/ nebo
jenom ty, ktere se tykaji pocesteni? Jsou tu vlastne 3 kategorie chyb:
1. pocesteni
2. cestina v OO dokumentech, konverze
3. obecne chyby
Takze kam nejlepe s chybami, aby clovek nemel pocit, ze dela neco
zbytecne?

Zdravi

Petr Soucek