nokia 6150 - IRDA

Jirka P jprokupek na centrum.cz
Sobota Srpen 31 21:56:24 CEST 2002

d na d-c.sk wrote:
> Ale to mam, vo windows mi o funguje bezvadne. Je to napojene na klasicky
> serial port, priamy raw format.
> Co dalej ? :-(

Ahoj

nevim jestli nejdu s krizkem po funuse, ale zasadni krok vedle je pouste
ty nastroje jako irattach a irmanager -d1 a nasledne irdump - z cehoz je
zrejme ten log - to je jak se domnivam uz rozbehnuri IRDA - coz je chyba
- me to funguje tak ze mi pouze nastarti jadro s podporou IR a hned na
to poustim xgnokii popripade gnokii a funguje to. Pravda je ze mam
intergrovany IR na bordu, ale z hlediska koncepce by to melo bejt jedno.
drzim palce.

Jirka

PS Jeste bych mel malej dotal asi na p. Janika - mam pocit ze je zapojen
doprojektu - je nejaka moznost jak nastavit xgnokii tak aby kdyz
prerusim spojeni mezi ockem a telefonem a potom ten telefon vratim aby
se spojeni samo opet navazalo - zatim dycky musim restartit a potom
znova nacitat celej adresar - trosku me to otravuje.

Dik