Prerozdeleni disku - parted?

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Neděle Prosinec 1 10:19:24 CET 2002

On Fri, 29 Nov 2002, Petr [iso-8859-2] (c)obáo wrote:

> Vytvoo si startovací disketu.
> Mil jsi tam LILO ?
> Problém ureiti byl v tom 3/4e lilo si pamatuje kde má jádro a pokud jádro
> poesuneme a nespustíme lilo znovu tak v zavádiei zustane špatný odkaz na
> místo kde ji3/4 jádro není. To stejné je jak se miní oddíly a pod....
>
> Tak3/4e disketa je jistota. Jinak po poesunu a pod provést lilo.

Bootovaci disketu jsem mel a mam. Ano, jako zavadec jsem pouzival lilo (a
stale pouzivam), cili problem byl nejspise v tom, ze v zavadeci tedy
zustal spatny odkaz na jadro, protoze lilo jsem urcite nepoustel po
prerozdeleni disku. Takze jdu to zkusit (jestli se to nepovede, tak to
snad preziju :)).

Dekuji za radu Vam i vsem ostatnim.

--
 Jan Oppolzer