Rada - pripojeni modemem a prehravac videa na RH

ondrakr ondrakr na seznam.cz
Neděle Prosinec 1 18:28:17 CET 2002

> Mám problém s modemem pod novým redhat linuxem.Je to modem GVC a je externí
> a na nemůžu sehnat ovladač a v linuxu mi začne vytáčet a zavěsí a nepřipojí
> se.

Pokud ten modem vytaci a pak se nepripoji typoval bych ze problem neni v
ovladaci spis jen v nastaveni, mozna pristupovych pravech.  Dela to i pokud
se pripojujes jako root  ?

> Dále bych potřeboval poradit nějaký fajn přehrávač na filmy ve formátu
> DivX a MP3.Pokud by mi mohl někdo pomoct,byl bych mu nesmírně zavázán :)

Na adrese   http://psyche.freshrpms.net je Mplayer jako rpm baicek. (pro RH8)
Prehrava snad uplne vsechno (mov, qt, avi, asf, rm, vivo, mpeg ...). Ten
balik ma nejaky zavislosti na jine baliky ale vsechny jsou na te strance ke
stazeni. Na mp3 a ogg pouzivam xmms (soucasti RH8).

Pro priste raci napis predmet mailu tak nejak jak sem ho upravil budesm mit
veci uspech ;-)