cdrecord + podpora podteceni bufferu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 2 00:48:28 CET 2002

Nejsem si jisty, ale tusim, ze burnproof, smartburn, justlink atd. jsou
pouze ruzna oznaceni pro to same (nebo velmi podobne) a ze se jinak
jmenujou jen z licencnich a reklamnich duvodu.

Kazdopadne alespon ten justlink, ktery je na jedne vypalovacce, kterou
pouzivam, urcite funguje.

-- Honza Houstek