trustixove iso

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 2 02:45:16 CET 2002

Dne so 30. listopad 2002 20:34 jste napsal(a):
> Zdravíčko...
>
>   nedavno som si stiahol trustixa (iso), vypalil som to na kompe s
>   woknami s nerom (dokonca to cd oznacil ako bootovatelne)...ale
>   ziadne bootovanie sa nekonalo
>
>   pokusil som sa vitvorit bootovaciu disketu ale na rawrite napisal ze
>   nebol najdeny,

A to je takový problém ho na tom CD najít ?
A skusit spustit ?
A pokud nefunguje tak asi bude to CD poškozené, nebo ta stažená image.

>  nakoniec som pouzil rawrite z rh7.3...ale
>   ziadne bootovanie sa nekonalo

A z diskety to startovalo, tj spustil se aspoň zaváděč na disketě ?
A zapsal jsi na disketu správný soubor ?

>   netreba nieco zvlastne nadstavit, dokaze to vobec nero?

Pokud do toho image disku nevrtal a bylo stažené vpořádku tak by to nero mělo
vypálit OK.