blacklist - jak na to?

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Prosinec 2 09:20:21 CET 2002

Jiri Drasnar <drasnar na mineral.cz> wrote:
-> Potřebuji filtrovat poštu - poslední dobou mi chodí moc spamu.

So spamom sa da bojovat na viac urovniach
- blacklisty pre prijem mailu
- filtrovanie sprav

-> Hledal jsem na http://www.sendmail.org/antispam.html ale tam se hovoří
-> jen o úpravách sendeilu veze 8.8x - 8.10.x a já mám 8.11.6. Veškeré
-> úpravy se týkají souboru /etc/sendmail.cR ale já mám sendmail.cf.
-> Instalován je RH 7.2.
->
-> Prosím o rady jak zprovoznit jakkoliv blacklist ...

pozrite si cf.README - tam je popisane ako pridat
FEATURE(`dnsbl') co konfiguracie sendmailu.
Pripadne si vyhladajtezaujimave blacklisty na http://moensted.dk/spam/ a
vyberte ktore chcete pouzivat. Vacsina z nich popisuje ako nastavit sendmail
aby ich pouzival.

->        http:\\www.mineral.cz

To sa nehanbite vobec niekam poslat takyto text? Ak chcete poslatr URL tak
pouzite lomitka normalne, nie obratene!
 Emacs is a complicated operating system without good text editor.