Squid jede,soubory se ale nikam neukladaji.Se squidem mi sit jede snad jeste pomaleji.

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Prosinec 2 10:55:15 CET 2002

Dobry den

Prosim vas, rozjel jsem router 75MHz,32RAM, RH 7.2, IPTABLES, transparentni proxy SQUID.

Squid jede, v log souborech je videt, na co vsechno byl pozadavek. V adresari /var/spool/squid je nejakej soubor squid.neco nebo tak neco, ale kdyz jsem dal prochazet adresare AA AB 01 02... nikde jsem zadny soubor nenasel.

Navic, prvni pozadavky na router pripojeny k mikrovlne 64mb/s jsou vyrizeny bleskove, pridaji-li se dalsi pocitace, taky OK, pak se ale zacen asi zahlcovat, zpomalovat, pak je doba odbaveni otresna.
Po restartu to jede opet chvili OK.

Mockrat dik za kazdy typ.

Zajdlik

Už máte také 200 MB schránku bez reklam? Nadstandardní služby EMAIL.CZ. http://www.email.cz/nsluzby.phtml