nastavenia serverov v CVS ?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Prosinec 2 11:18:08 CET 2002

On Sun, 2002-12-01 at 13:28, Miloslav Trmac wrote:
> CVS je proste neumi.

to velmi nepojde
ale chodi to tak ze si spravite na essencial adresare packages (httpd,
mail .....)
chapem ze tam nebudu veci ako ako symlimky s /etc/rc* ale to sa da
obiist tym ze si spravite makefile. Pri kazdej uprave services spravite
make list ktory vygenereju pomocou find -type l zoznam symlinkov a ten
commitnete do cvs. Pri falesafe situacii sa na zaklade toho zoznamu
velmi lahko obnovi povodna stuktura simlinkov (trebars make links).
V byvalej firme toto fungovalo k spokojnosti (cervisia ukaze presne kde
co bolo menene).

> Nejsem si jisty, jestli sva data chci sverit do binarni databaze, a navic
> mi pripadala silene pomala (zkuste import a checkout 17 MB zdrojaku).
> 	Mirek

pohoda
ale nie cez pserver ale cez ssh

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com