Squid jede,soubory se ale nikam neukladaji.Se squidem mi sit jede snad jeste pomaleji.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 2 12:23:08 CET 2002

On Mon, 2 Dec 2002 parent na email.cz wrote:

> Pane Simek, moc dik, mrknu na to, jeste mi prosim reknete, jak zjistim,
> jak zjistim, pod jakymi pravy squid bezi, abych dle toho mohl nastavit
> nobody nebo to spravne pod cim bezi.

Bud v konfiguraku nebo pres vypis procesu 'ps -auxf'

> ve /var/log jsem musel vytvorit logovaci soubory, jinak nechtel squid
> dobre fungovat. Az jsem je vytvoril, musel jsem mu priradit prava na squid
> a jede to.

Tim prava na squid zrejme myslite aby do nich mohl psat proces squidu,
takze podobnym zpusobem bude muset mit prava i ta adresarova struktura.