Jak na autentifikovani uzivatelu stanic Linuxu u serveru W2K?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Prosinec 2 12:26:09 CET 2002

parent na email.cz wrote:
> Prosim Vas, jde provest autentifikovat uzivatele pracovnich stanic
> s linuxem na serveru s Windows 2000?
> Vim ze opacne to jde bez rpoblemu pres Sambu. Jak to ale provest
> opacne. A jak pripadne automaticky namountovat domovsky adresar?

a) pomoci pam_smb (u RH jde primo naklikat),
b) pomoci winbind (je to v sambe),
b) pomoci Kerberosu (pokud bezi AD a opicky kolem),
c) pomoci NIS (pokud bezi AD+SFU s AD->LDAP/NIS branou).

A jeste asi to pujde nejak dal.
K automatickemu moutovani jsem nekde videl nejaky PAM modul,
dalsi reseni by mozna slo pres autofs/amd.

	Majkl