xlock +DPMS a czsk v XFree86 4.1

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pondělí Prosinec 2 13:00:10 CET 2002

Dobry den,

mam dva dotazy. Xlock, ktery jsem si prelozil ze zdrojovych kodu ma
neprijemnou vlastnost, ze se po 15 minutach zapne DPMS. Originalni DEB
(tam tato vlastnost nebyla) balik jsem nemohl pouzit, protoze obsahoval
Logout tlacitko, coz se mi moc nelibilo. DPMS u prelozeneho xlocku jsem se
snazil vypnout pomoci --without-dpms, ale z neznamych duvodu to
nezabralo. (Zkusil jsem i upravu iconfig.h a zakomentovani #define
DPMSLibrary. Dale jsem zkusil naopak DPMS povolit a v xlocku mu nastavit
velkou prodlevu pro start (-dpmsstandby 259200 -dpmssuspend 259200
-dpmsoff 259200). Nepomohl to. Dalsi pokus: vypnout pomoci xset -dpms
podporu primo v X. Bez uspechu.
Nevite nekdo co s tim?

Dale potrebuji prepinat v X klavesnice pomoci kombinace levy Alt-Shift.
Pouzivam klavesovou mapu czsk a v /etc/X11/XF86Config mam takoveto
nastaveni:

Option "XkbRules"   "xfree86"
Option "XkbModel"   "pc105"
Option "XkbLayout"  "czsk"
Option "XkbVariant" "cz_us_qwertz"
Option "XkbOptions"  "grp:alt_shift_toggle"

Po startu X mam spravne ceskou qwertz a prepnout do us se mi podari
spravne pomoci leveho Alt-Shift. Zpet to uz ale nejde. Jde to jedine
kombinaci levy Alt a pravy Shift.

Zkousel jsem prehodit levy a pravy Shift pomoci xmodmap, ale pak prepinani
neslo vubec.
Potrebuji docilit, abych mel ceskou qwertz a anglickou qwerty na kombinaci
klaves Alt-Shift. Pokud byste nekdo pouzivali jiny zpusob (klavesovou
mapu), pak bych byl za upozorneni velmi rad.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.