2.4.20 - chyba

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Pondělí Prosinec 2 13:20:15 CET 2002

On Po, 2002-12-02 at 10:14, Petr Chloupek wrote:
> Dobry den,
>
> to je bezva napad, ale je dobre cist cele thready, protoze
>  v lkml se pise, ze ta chyba je tam jiz dlouho a ze se tyka
> jen dat pri mount data=journal a dat zapisovanych 30s pred
> ukoncenim systemu. taktez je tam workaround - proste udelat
> sync
>
> Jiz to nemam v newsech, ale panice bych nepodlehal (lze
> to jiste dohledat v archivu).
>
> btw pisu z 2.4.20, zatim se nic nedeje
>
> S pozdravem
>
> Petr Chloupek

Hmm, to jsem zrejme na kerneltrapu prehledl. :o( Bohuzel, lkml
neodebiram, je tam prilis mnoho mailu.

Ale mate pravdu, je to tam. Hmm, je lepsi cist pomalu a s rozvahou.

Takze mozna ztrata dat neplati pro nastaveni data=ordered a
data=writeback.

S pozdravem,

Davadu.
--
David Lukaštík <david.lukastik na svkuh.cz>