OT: Courier IMAP prestane overovat pristupy

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Pondělí Prosinec 2 16:32:37 CET 2002

Ahoj,

  mam nasledujici problem. Nainstaloval jsem pred casem Courier IMAP s
  Qmailem, vpopmailem a Squerrelmailem. Vse chodilo krasne, ale pouze
  chvili. Problem je ten, ze po chvili jsem se nedostal do
  Squirrelmailu (pred casem zde byl podobny problem). Chvili jsem si
  myslel, ze je problem v Squirrelmailu, tak jsem patral po
  konferencich a nic. Nakonec jsem zjistil, ze mi nekdy prestane
  overovat imap hesla. Nejsem co se tyce Courieru nejaky odbornik,
  proto Vas prosim o radu, kterou bych urcite nasel, ale trvalo by mi
  to mnohem dele. Proc mi po case prestane imap overovat hesla? Pokud
  na tuto otazku neni odpoved, tak alespon jak nastavit drsnejsi
  logovani v Courieru (popr. v authdemonu), protoze po instalaci se mi
  omezil pouze na to, ze v maillogu mam

Dec  2 16:17:13 server imapd: Connection, ip=[::ffff:127.0.0.1]
Dec  2 16:17:18 server imapd: LOGIN FAILED, ip=[::ffff:127.0.0.1]
Dec  2 16:17:18 server imapd: DISCONNECTED, ip=[::ffff:127.0.0.1], headers=0,body=0

  coz mi zase az tak nepomuze.

  Diky
  Radek

--