co zadat jako root?

Radovan Raszka raszka na datasys.cz
Pondělí Prosinec 2 16:02:29 CET 2002

Tak uz castecne vim - neni to /dev/hdb1, jak mi radilo nekolik lidi (je to partitionless instalace!). Pokud jsou ty img soubory na hda1, musi se pouzit root=0701. Ja je mam na hdb1, takze jeste to bude chtit trochu poladit, ale snad si s tim uz poradim
--
Radovan Raszka

"Radovan Raszka" <raszka na datasys.cz> wrote in message news:asfjai$kh6$1 na server4.gts.cz...
DD *,
omlovam se za trapny dotaz, ale nemuzu si za boha vzpomenout, co mam pri bootovani RH 7.1 z boot diskety napsat jako parametr root=??? Mam partitionless instalaci, konkretne na disku D:, coz je druhy fyzicky disk s jedinou partition (hdb1), na ni mam soubory redhat.img a rh-swap.img. Originalni bootovacka mi umrela, udelal jsem si jinou na druhem stroji - tim padem mi ale nesedi prave parametr root. Poradi nekdo (treba soukrome na mail) - v dokumentaci to narychlo nenachazim, Redhat.com prave prohledavam.
Reinstalovat cely system nechci....
Diky
--
Radovan Raszka