Palm IR hotsync s NB

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Prosinec 2 20:23:26 CET 2002

Podarilo se mi rozjet na NB Gericom starsi provenience IR spojeni s
Pilotem (resp TRG Pro) ale hotsync pres pilot-xfer je strasne pomaly
a navic mam pocit, ze vubec nezalezi na nastaveni PILOTRATE.
Chapal jsem to tak, ze kdyz pouzivam standardni SIR pres zarizeni
/dev/ircomm mel bych jet teoreticky az do 115200 bps, ale jak vim z praxe
Pilot utahne na seriovem portu jen 57600, tak to obvykle nastavuju
Ale pres IR to vypada jeste pomalejsi nez 4800 !
Kdyz dam pilot-xfer -p /dev/ircomm0 -l tak si muzu po listingu kazdeho
radku databaze schrupnout ;-) a pro backup jsem psychicky snesl prenos asi
600 kB a po pul hodine me to prestalo bavit.

V cem by mohl byt problem ? Mam RH7.1 a stacilo nastartovat
/etc/rc.d/init.d/irda start  pricemz nastaveny port je COM2 (v BIOSU)
tedy /dev/ttyS1 0x2f8 irq 3.

Ma nekdo stejnou zkusenost (tj taky je liny jak ves ?)
FIR to asi neumi - pouzity cipset je pry nejaky stary SMC 37C669

Diky za tipy

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *