Jak udelat s sed-u (perl-u) ...?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 2 19:38:03 CET 2002

On Mon, Dec 02, 2002 at 04:56:56PM +0100, Michal Ludvig wrote:

> A co treba celou tu pasaz vcetne tagu vykopat do jineho souboru a z
> httpd.conf ho jen includovat? Tim padem budete zakomentovavat jen jeden
> radek, coz je jiste jednodussi :-) Navic si ten soubor muzete pojmenovat
> dle libosti a podle toho jmena to sedem hledat.
> Michal Ludvig

Já to řeším například tak, že v httpd.conf mám řádek

  include /etc/httpd/virtual.conf

a dotyčný soubor generuji skriptem. Varianty zadávám v parametrech při
spuštění, všechny mám hezky pohromadě. DNS a DHCP generuji kompletně
z jednoho skriptu.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal