Zkusenosti s ISDN?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Prosinec 3 11:19:54 CET 2002

Dobry den,

muj kamarad, kteremu spravuji linuxovy router, se chce pripojit
na internet pres ISDN a vyuzit k tomu nabidku CT ISDN Sprint
s modemem Fritz. Rad bych se zeptal na vase zkusenosti
s pripojenim tohoto modemu k Linuxu, zda jsou s tim nejake
problemy apod. Uvital bych i pripadnou radu, jak tento modem
zprovoznit (pod Debianem, neni vsak podminkou). Mozna se bude
zdat tento dotaz jaksi nepatricny, ale zatim jsem zmaten
z ruznych ippp, capi apod. a nevim, jak do toho... Zkousel jsem
hledat i nejake HOWTO, ale ISDN jsem nikde v nazvu nenasel?
Hledal jsem spatne?

Tento modem by mel fungovat pod USB nebo seriovym portem: co
byste mi doporucili zde? Je podpora USB dostatecne stabilni,
prip. vyuzitelna? Existuji primo drivery do jadra?

Dekuji za informace.

Zdravi
Honza Marek