Cestina do APACHE

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 3 11:30:30 CET 2002

> Nevite někdo, jak nastavit, aby mi apache ukazoval adresaře a soubory
> česky? Mám v Sambě uložený soubory a i v Linuxu v lokálu je vidim
> česky, ale apache mi je ukazuje přes Explorer špatně :( Nevíte, jak mu
> nastavit standartně češtinu? Můžu si sice ručně přednastavit kódování
> do "Středoevropské jazyky ISO", ale chci, aby se to ukazovalo správně
> všem uživatelům.

Zkuste tu stranku stahnout tu stranku napr. pomoci wget -S a kouknete do
HTTP hlavicky. Pokud v teto hlavicce nenajdete radek typu

pak je to v neporadku, protoze ten by tam byt mel. Druha moznost je, ze
tam je ale s jinym kodovanim, nez chcete.

Nejjednodussi reseni je dat do globalni konfigurace

AddDefaultCharset on
AddDefaultCharset <vase kodovani, patrne iso-8859-2>

ale lze to samozrejme i jinak.

-- Honza Houstek