Dosemu, FoxPro, samba

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Prosinec 3 12:39:34 CET 2002

Dobry den,

On Tue, Dec 03, 2002 at 12:21:19PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> mi
> Nekdy
>
> Aaaaaaa, freedos... tak to se nedivim, ze vam to tuhne.
>
> Drdos image pro linuxove dosemu je uplne legalne zadara.

tak uz je to zase pravda: viz http://www.drdos.com Pred nedavnem
byl drdos zdarma pouze pro nekomercni pouziti. Image lze stahnout
nyni volne i z vyse citovane adresy, udajne se take pracuje na
verzi 8.0.

> Jiz jsem ho posilal MNOHA lidem

To ovsem neznamena, ze jsi pritom neporusoval licenci... Volne je
drdos k dispozici od 18. listopadu.

> JL.

Zdravi
Honza Marek