OT: DLT1 BENCHMARK problem tar a rychlost

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 3 14:24:21 CET 2002

Nejak jsem nezachytil zacatek (dotaz) takze bez uvodu  -

Zkuste par veci - za prve nastavit velikost bloku na 10240 u DLT
a potom zalohovat - mne DLT s velikosti bloku 512 jelo dost pomalu
narozdil od DATky nebo ECRIXu.

Dalsi vec - pri prechodu z kernelu 2.4.0-test6 na 2.4.18 se mi zpomalilo
zalohovani na ECRIX a pomohlo mi pouzit misto modulu radice aic7xxx
modul aic7xxx_old , pak to slapalo. (Tedy pokud mate Adaptek).

Pripadne vyzkousejte oboji soucasne.