Re: vytvoreni zastupce programu na plose KDE3

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Prosinec 3 15:31:21 CET 2002

Dobrý den,

Dne 3. prosinec 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Diky tak daleko jsem se dostal ale jaksi nemohu nalezti toho netscapa a
> postu. Je tam na vyber spousta veci a ja nevim co presne je ten netscape

Většinou není do zástupců psát celou cestu, protože
spustitelné soubory aplikace bývají v adresáři uvedeném
v proměnné PATH. Stačí teda určitě napsat jen:

netscape

Jestli je ta aplikace přímo spustitelná ověříte snadno.
Klávesovou zkratkou ALT+F2 vyvoláte okýnko pro spuštění
aplikace a zadáte její jméno; měla by se hned změnit ikona
a půjde spustit. Jinak budete muset najít, kde ta aplikace
je, třeba takto:

locate /bin/netscape

Odpovědí bude něco jako:

/usr/local/bin/netscape

> (mozna ze jen spatne koukam, ale opravdu ho nevidim)
>

> Robert Sulc

Zdraví

Oak

Reklama:
Pouze do 20.12.2002 získáte prémii 400,- Kc pri uzavrení
smlouvy o stavebním sporení na http://prodej.finance.cz