Linux <--bluetooth--> Nokia SMS

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Prosinec 3 17:57:19 CET 2002

On Tue, Dec 03, 2002 at 05:36:21PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	nevite nekdo, jakym zpusobem lze poslat SMS zpravu z pocitace,
> pokud je k nemu pres bluetooth pripojeny mobil? Pod Linuxem, samozrejme.

Osobne jsem to nikdy neresil, ale tipuju, ze to bude stejne jako pres
kabel. Pri pripojeni pres BT by mel vzniknout nejaky virtualni seriovy port,
reprezentujici AT rozhrani toho mobilu, na ktery by mel jit postvat treba
gnokii, nebo se mylim?

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider

Odchozi zprava neobsahuje viry, protoze neni odesilana
ze systemu na bazi MS Windows. Zkontrolovano ocima.