openoffice_z_RH8_exel

Jiří Dvořák djiri na centrum.cz
Úterý Prosinec 3 22:06:06 CET 2002

On Út, 2002-12-03 at 21:48, Pavel Janík wrote:
>    From: Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>
>    Date: 03 Dec 2002 21:09:54 +0100
>
> Zdravím,
>
>    > Přeji dobrý den mám problém se zobrazením českých znaků u souborů
>    > vytvořených v MS excelu např místo č se zobrazí é.Openoffice je RPM z
>    > distribuce, skoušel jsem si nainstalovat Anglické 1.0.1 a dělalo to
>    > taky.
>
> můžete prosím ten soubor někam vystavit a paralelně s tím vyzkoušet
> binární verzi OOo 1.0.1 CZ z oo-cs.sf.net?
>
> Díky.
> --
> Pavel Janík

 Vystavit ho mužu ,ale mě to dělá prakticky s jakým koly souborem s
excelu, v tom posledním případě se např. jednalo o ceník fy. mira -
www.mira.cz. A rád bych se zeptal jaký má na openoffice vliv nastavení
locale.To z OO 1.0.1 CZ bohužel nemam a stáhnout ho pro mě přes modem
je scela nemožné.
Jiří Dvořák