Obejiti prav k privatnim klicum v OpenSSH

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Prosinec 4 07:49:46 CET 2002

On Tue, Dec 03, 2002 at 12:25:16PM +0100, Miroslav Petricek wrote:
> Dobrý den,
>
> potřeboval bych nějak elegatně vypnout kontrolu práv k privátním klíčům
> při volání ssh, tak aby soubor s privátním klíčem mohl být čitelný pro
> skupinu. Hledám tedy ekvivalent parametru StrictModes On/Off v sshd.

Odpovím si sám. Zmíněný problém jsem vyřešil už tak potřebnou
aktualizací OpenSSH na verzi 3.4, která narozdíl od 3.1 při použití
direktivy "-i" nekontroluje přistupová práva specifikovaného klíče.
Nevím jestli jde o chybu nebo vlastnost, každopádně funguje to.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz