Dosemu, FoxPro, samba

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Prosinec 4 09:31:02 CET 2002

Dobry den,

On Tue, Dec 03, 2002 at 02:32:11PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:

> [...]
>
> PART  I -- TERMS APPLICABLE WHEN LICENSE FEES NOT (YET) PAID TO
> DEVICELOGICS (LIMITED LICENSE FOR EVALUATION USE) ONLY.
>
> DeviceLogics grants you a non-exclusive license to use the Software in
> source or binary form free of charge if your use of the Software is for the
> purpose of evaluating
> whether to purchase an ongoing license to the Software. The evaluation
> period for use by or on behalf of a commercial entity is limited to 90
> days; evaluation use
> by others is not subject to this 90 day limit but is still limited to a

OK, opravuji: licenci porusoval ten, kdo ten DrDOS pouzival pro
komercni ucely dele nez 90 dni ;-) Jsi zcela ocisten a ja se
omlouvam za dezinformaci ;-)

> JL.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,