vytvoreni zastupce programu na plose KDE3 -castecne vyreseno

Jan Řezníček reznicekj na lfhk.cuni.cz
Středa Prosinec 4 10:26:19 CET 2002

Ja bych se taky pripojil k teto otazce, protoze by me zajimala. Jen bych
upresnil, ze mame s puvodnim tazatelem na mysli (doufam), jak spoustet
tentyz Netscape DVEMA odlisnymi zastupci, napr. "netcsape -mail" (posta) a
vedle "netscape" (prohlizec). Existuje takovy prepinac?

S pozdravem

Jan Řezníček
Lékařská knihovna
LF UK HK

Buď Operační Systém
beoscz na pandora.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.423 / Virová báze: 238 - datum vydání: 25.11.2002