vytvoreni zastupce programu na plose KDE3 -castecne vyreseno

Robert Sulc Ctech s.r.o. linux na ctech.cz
Středa Prosinec 4 11:03:38 CET 2002

Marian Cavojsky wrote:

> man mozilla

Diky za vase odpovedi zmena v nastaveni netscapu mne zas posunula o kus
dale. Samozrejme byh nejvice uvital dve somostatne ikony (posta -
prohlizec)
Vami znimeny man k mozile nemam, protoze jsem mozilu vubec neinstaloval
z duvodu konfliktu cectiny s pozdeji nainstalovanym netscapem7 (original
  mozila v me distribuci je cela cesky, ale po pridani netscapu se
mozila -mail castecne poaglictil). Vlasne zastupce mozily poustel
netscapa coz je asi logicke kdyz je to temer to same.

Diky Robert Sulc