DDR333 CL2 vs DDR400 CL 2.5

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Prosinec 4 13:03:41 CET 2002

Muzete mi prosim nekdo doporucit, co hledat, pokud se chci dozvedet neco vic
o pametech? Pripadne muze nekdo napsat, co znamenaji nasledujici veci?
Zkousel jsem hledat "ram timing" "ddr ram timing" ale odpovedi se my nezdaly
ty prave. Neni mi vubec jasne, co znamena CL. Hlavne mi neni jasne proc
vychazi systemy s DDR333 CL2 rychlejsi nez systemy s DDR400 s CL2.5.
Ocekaval jsem, ze kdyz ty pameti jsou rychlejsi, tak system bude rychlejsi.
Mam v tom znacny gulas.
O znamena treba tohle?
OCZ PC2700-basic je pamet urcena pro pracovni frekvenci 333MHz (efektivne)
pri CL2 casovani (konkretne CL 2-3-3 2T)
Co znamena to CL 2-3-3 2T? Jak urcit nejlepsi pamet pro PC? Ma to nejaky
znatelny vliv na rychlost Linux serveru nebo je to spise pro ladice a hrace,
kteri se snazi vyzdimat ze stroje maximum?

Diky

TNX