Licencne volny dos (was: Re: Dosemu, FoxPro, samba)

Ctibor ctiborot na volny.cz
Středa Prosinec 4 14:49:57 CET 2002

Dr-dos je obcas k videni v bazaru original pod 100Kč.

Dobra stranka o alternativnich OS aos.dwec.org /cesky/
      www.volny.cz/rayer
      www.realdos.de/english/
      www.pcsvet.cz/r-art.asp?id=468&tmp=1
      www.phystechsoft.com

Muzu Vám poslat Power dos, je uplne free a ma 150kB.Nebo si ho stahnete
na mujweb.cz/zabava/ctibor/pdos401.zip , nezkousel jsem ho.

#####Trochu OT, ale mila hříčka je MenuetOs a na anonymní brouzdání
sítí je dobrý QNX.