Soft na plo�y

libor libor na gate.golems.cz
Středa Prosinec 4 16:44:17 CET 2002

On Monday 02 December 2002 07:48, you wrote:

> pokial chces len nakreslit tak napriklad PCB ale pokial chces aj z
> autoroutrom tak EAGLE (pre nekomercne pouzitie plosaky 80x100mm zdara)
> pre komercne priblizne 4000,-Czk vid www.eagle.cz.
>
> Pcb robi cisto len plosaky, Eagle vie robit plosaky i schemy (vcetne
> spravenia plosaku zo schemy.
>
> Eagle podla verzie ma obmedzenia len na tebou tvorene dokumenty (schema
> 1 papier, plosaky 80x100mm) ale otvorit a vytlacit vie aj dokumenty
> urobene plnou verziou (verzie sa lisia len poctom stranok schemy a
> rozmerom plosaku).

Nevim, co je na tom pravdy, ale slysel jsem, ze pokud se otevre v EAGLU s free
licenci projekt, ktery byl vytvoren v "ostre" verzi a má velikost vetsi jak
onech 80x100mm, tak v tu chvili muzu vyuzivat vsechny funkce, jako v ostre
verzi. Zkouseli jste to nekdo?

--
Dalibor Kondrat

admin CZ0NOV, http://cz0nov.webpark.cz

email: libor na golems.cz or libor na gate.golems.cz
ICQ: 135580697