OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

HORA Vladimír reilly na post.cz
Středa Prosinec 4 12:28:29 CET 2002

Jan Soc wrote:
> No a ted ten trik, unmoutnu vsechno z /dev/hdc, a vytahnu ho za provozu,
> jadro napise neco jako reseting ide kanal 1 (zalezi na jadru a tak...) a
> pak proste v pohode disk prenesu jinam a normalne s nim pracuji. Kdyz se
> vratim, disk normalne zase za provozu pripojim a mountnu si ho. Funguje
> je to jen se stejnym diskem, resp. se stejnym typem disku.
> Jan Soc

Mno, to je vsechno hezke, ale k memu ucelu nevhodne. Potrebuju kopirovat
nagrabovane video na server kde se striha a prepocitava a s klasickym
suplikem je restart nezbytny. Ty disky jsou kazdy jiny (WD, sea, IBM 40-120
GB). USB reseni mi nevyhovuje, protoze ma relativne pomaly prenos a
neumoznuje (alespon se domnivam..) pouzit fdisk ...
--
                                Ing. Vladimir HORA
                                network administrator