emulace ide-scsi

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Středa Prosinec 4 17:04:50 CET 2002

Dobry den,

On Mon, 2 Dec 2002, Robert Sulc Ctech s.r.o. wrote:

> Potrebuji emulovat dve cdromky, jedna hdc je palirna (emulaci nastavila
> primo instalace) a druha hdb klasicka CDRom Chtel bych je mit obe jako
> scsi, ale nevim jak presne nastavit lili.conf.
>
> Tady je muj nepovedeny pokus Distribuce Mandrake 9
>
>          label=linux
>          root=/dev/hda1
>          initrd=/boot/initrd.img
>          append="quiet devfs=mount hdc=ide-scsi devfs=mount hdb=ide-scsi"

no to mate velmi dobre. Nevim, jak to je v devfs, protoze jej nepouzivam,
ale v tradicnim /dev/ mam symlinky /dev/scd0 a /dev/sdc1 a vse funguje
tak, jak ma.

Ja tedy mam jeste ve svem modules.conf toto:
options ide-cd ignore=hdb,hdc
alias char-major-11-0 scd0
alias scd0 sr_mod
alias char-major-11-1 scd1
alias scd1 sr_mod
pre-install sg     modprobe ide-scsi
pre-install sr_mod modprobe ide-scsi

ale mam to tam z historickych duvodu. Myslim, ze miminalne od rh7.3 to
neni zapotrebi. Dokonce mam i pocit, ze kdyz jsem prelinkoval /dev/cdrom
na /dev/hd[b,c], tak ze mi to fungovalo jako ide-cd.... Ale to jsem nesmel
mit v modules.conf radek options ide-cd ignore=hdb,hdc.

Toz tak.

--zk