Linux a stavebnictvi - pouziva nekdo?

Jan Martinek honza na dp.fyz.fce.vutbr.cz
Středa Prosinec 4 07:54:42 CET 2002

Zdravim,

ja jsem ze stavebni fakulty VUT Brno (ustav fyziky)
a taky by me celkem zajimalo, jestli na nasi fakulte
jeste nekdo krome me (a kamose z ustavu matematiky)
pouziva Linux. Nejvetsi prekazkou rozsireni, myslim,
je to, ze ruzne pitome redakce neberou prispevky
v nicem jinem nez ve wordu. Ja osobne pouzivam
Linux na ruzna automatizovana mereni, obsluhu pristroju,
jako server, jako workstation, jako graficky
terminal, zkratka kde se da.
Dival jsem se na vasi stranku - asi mame dost podobne
zamereni, rad bych pomoci metody konecnych prvku
spocital sireni akusticke vlny v zelezobetonu
a pak to overil pomoci experimentu (nedestruktivni
testovani), ktery uz je rozjety a funguje (pod Linuxem).
Dival jsem se, v jakem formatu vy berete prispevky
do konferenci (uplne v cemkoli) a mohu vam jen tise
zavidet. Asi zacnu psat do vasich sborniku,
bude-li to mozne ;-)
Cloveku uplne vezme chut k praci to, ze se to vsude
musi psat ve wordu - kdyz pak vidim ten odporny
vysledek, ani nemam touhu se snazit, aby to melo
nejakou uroven. Proste to vzdycky nejak odflaknu,
jen aby to bylo, coz by mi v TeXu svedomi nedovolilo
(tak moc ;-)

zdravi
Jan Martinek

P.S. Je to dost off-topic, takze ten mail bude mozna
lepsi ;-)